tiistai 2. lokakuuta 2012

On SE aika vuodesta

että THE JOULUKALENTERI pyörähtää käyntiin :)  TÄYNNÄ!!!
Viime vuoden joulukalenteri oli niin mahtava että haluan todellakin uudelleen mukaan tähän touhotukseen, kun antaa niin saa ja tietenkin toisinpäin :)

ELI kommentoimalla varaat itsellesi paikan osallistua minun joulukalenteriini, (tällä kertaa toivoisin ettet varaisi yli 3:a luukkua), muistathan ilmoittaa varatessasi minkähän päivän/päivät kalenteristani haluaisit, luukut jaetaan varaus järjestyksessä.. Sitten sinun tulisi ottaa yhteyttä minuun heikka23@suomi24.fi saadaksesi osoitetiedot johon pikkuyllärit toimitetaan. toivoisin niiden olevan perillä 24.11 mennessä.. Ulkokuoresta tulisi ilmetä mille päivälle luukku on tarkoitettu :)
Oliskohan vielä muita tuikitärkeitä ohjeistuksia??

Sisällöstä saat päättä aivan itse. En halua määrätä mitään kriteerejä, se mikä sinusta tuntuu hyvälle on varmasti ihan tarpeeksi!!
JA jos itsekin innostut tekemään tämäntyyppisen kerrothan minulle..tulen toki vierailemaan sinun kalenterissasi :)

ANTAMISEN ILO SE PARHAIN ILO..
LUUKKULISTA

1. Teija                     SAAPUNUT
2. Marelo
3. Marelo
4. Teea.K                 SAAPUNUT
5. Tuuva-täti
6. Piitsu-77           SAAPUNUT
7. Marita             SAAPUNUT
8. Sanna               SAAPUNUT
9. Piitsu-77          SAAPUNUT
10. Teea.K          SAAPUNUT
11. Zirkonella          SAAPUNUT
12. Piitsu-77          SAAPUNUT
13. Poppana       SAAPUNUT
14. Piitsu-77      SAAPUNUT
15. Teea.K         SAAPUNUT
16. Tiltu           SAAPUNUT
17. Tuuva-täti
18. Sanna            SAAPUNUT
19. Homsantuu    SAAPUNUT
20. Hessu
21. Teea.K          SAAPUNUT
22. Zirkonella          SAAPUNUT
23. Miukula            SAAPUNUT
24. Miukula            SAAPUNUT

15 kommenttia:

  1. Toki mää tahon osallistua sun joulunalusjännäilyyn ja varaan luuku nro 1. :)

    VastaaPoista
  2. Mä otankin 23 ja 24 luukut. =)

    VastaaPoista
  3. Zirkonella halusi varata luukut 11 ja 22, muttei saanut tähän kommentoitua, joten laitan tämän nyt itse tähän, toivottavasti kenelläkään muulla ei ole ollut vaikeuksia..meiliin voi tietty laittaa varauksia :) kiitos!

    VastaaPoista
  4. Voisin ottaa luukun 13 ja minun kalenterini löytyy osoitteesta http://virkkuuskoukku.blogspot.fi/p/joulukalenteri-2012.html

    VastaaPoista
  5. Kiitos osallistumisesta ihkaekaan kalenteriini! Minä varaan sinulta 8 ja 18 :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos vierailustasi minun kalenterissani:).
    Taidan varata myös luukun 7 sinulta:).

    VastaaPoista
  7. mulle luukku 2 ja 3
    ja multa löytyy kalwnteri http://mahenmaailma.blospot.vom

    VastaaPoista
  8. Hei! Osallistun kalenteriisi luukuilla 4, 10, 15 ja 21. Minunkin blogista löytyy kalenterita.

    VastaaPoista
  9. voisin osallistua kalenteriisi luukuilla 6, 9, 12 ja 14. Lapsillani on vielä vapaita luukkuja kalentereissa, löydät ne blogistani.

    VastaaPoista
  10. Hei, olen lähettänyt nyt kaksi viestiä yllä olevaan sähköpostiosoitteeseen. Olen kopioinut sen suoraan täältä, joten kirjoitusvirhettäkään ei pitäis olla. Jos et ole saanut viestejäni niin laita minulle viesti. tmk.tuominen@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Hei Poppana, olen vastannut sinulle, olethan saanut viestini?

    VastaaPoista
  12. Hei! Eikö minun luukut ole vielä tullut perille? vai onko listan päivittäminen unohtunut?

    VastaaPoista
  13. Moi! Olen pähkäillyt pientä punaista pakettia jonka sinulta sain...mikäs tää paketti on?

    VastaaPoista
  14. Teea.K kiitos ovat perillä, päivitys vain hieman hidastui..kiitos. se pieni punainen paketti on kiitos paketti :)

    VastaaPoista